Inget viktigt alls....

Väntar och Väntar på att den förbannade huyrsevärden ska sätta igång med mitt badrum. kommer han inte snart så kommer jag ringa IGEN!

Gårdagen blev en Fika med Emelie och Millan på Melkers :) myspys!

fick ett tipps om Julskinka på kronis, men väl där , Borta/slutsålt..
jag som ÄLSKAR julskinka och när man väl e sugen på något så funkar inget annt,
 ( i alla fall inte för mig )
så jag drog vidare till Villys, tommt där med, men jag vägrade att ge upp kampen.. In på Konsum för att titta. Ingen där häller :( 
Det var bara att åka hem...
Ingen julskinka för mig en...

Sov länge i dag med, så nu dax för fulle, sen blir det nog en tripp till Öret. Hoppas på en kaffe hos Sofie och lilla Milton ♥

 

Hörs senare!

 

Peace / M





Kommentarer
Postat av: emelie

mehn då. jäkla skit att julskinkan va väck.

2009-11-11 @ 14:03:16
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha, ja eller hur Emelie. faan vad sur jag var :))

2009-11-11 @ 19:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0