I know!

NU har jag äntligen ( tror jag ) Kommit på vad det är som gör att jag mår skit och att mitt huvud är fuckt up! 
Min toalett som jag länge har klagat på har tydligen mögel i hela väggarna och det gör att jag blir sjuk..  
Läkaren proppsar på att jag inte ska vara hemma... MEN vart faan ska jag då vara ??
Hyresvärden e på G hit ( som han iof sakt i en månad ) och ska kolla,, Hoppas på en renuvering snarast,. hällst I kväll!!  Det här är såååå jävla frustrerande....


Helgen ska jag inte enns kommentera mer en att den gjorde en totalvändning i mitt liv..
Trött på människor som inte kan bete sig och aldrig växer upp!
dom är inte ens värda min vännskap. Thats the way it is!

Dagen har Varit perfa, Örebro time med Millan ( Tack för att jag har dig vännen min )
Ikea och Marieberg sökte vi igenom under förmiddagen.. skönt att komma bort lite och med en riktig vän!
Dä ä Livät dä!


Skolan jag sökt har hört av sig. kanske det blir en utbilding i Feb trotts allt. *Hoppas*
Bort fråb stan och skaffa sig ett liv, det vore något de!


En liten uppdatering från dagarna som varit.

(Det finns Ingen så fattig att han inte kan hjälpa och ingen så rik att han inte behöver hjälp! )

Hörs!

Peace / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0