Ho ?

VEM är det som har bestämt att man inte får ladde ner Musik/filmer eller dyligt ?

Jag som är så sugen på alla "superbra" serier..  vill ladda ner boxarna NU

One tree Hill, Gossip Girl , Ugly Betty, OC, OZ .. hm jaa jag kan börja med dom ..

Inget slår ju sex and the City , men den har jag och har sätt 7 miljoner Gånger typ!

Någon som har några/någon box som vill låna ut till mig kanske ?







Har tillbringat min dag hemma hos min kära mammi ;)

Datorn hade jag med mig för att skriva klart mitt CV, DOCK så har jag inte installerat det dära programet som man skriver i ordentligt så mitt CV ser lika dant ut nu som det gjorde innan. :( Suck..

Just pricis exakt Nu, sitter jag och mister F i soffan med massa kläder på oss, alla fönster Öppna och kollar på Tv:n,
Mitt Förbannade jävla skit badrum är inte fixat en och min Kära  hyresvärd värkar inte bry sig om att jag aldrig blir frisk, mår skit här hemma och får sova med hela lägenheten i korsdrag!

Nyss ätit kvällsmat. ska ta mig ett välbehövligt bad och ringa Emma och planera mer inför helgens bravader !




Peace / M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0