HalloweeenFest

Lördagens vanligheter förvandlades till en Lördag men namnet Halloween..
en kväll men mycket alkohol "låssas" blod och ciggaretter :)
Det känns i dag vill jag lova!

Huvudvärken blev ju absolut inte till det bätter snarare totalt tvärtt om..

Och det e nog inte bara jag som har ont lite här och där, Fredrik i hög person gick in för den här kvällen och allt vad Halloween står för.



Historien om två styngn, blåtiran, och svullnaden och all skrapsår i huvudet orkar jag bara inte dra upp, men kan dock säga att denna gång ( Kors i taket)  var det inte mister F:s fel. inte ens lite...


som jag skerv förut så  skulle ju jag vara Vampyr och Emma Djävul, lyckade nog skapligt med vårart sminkeri och outfit.




Förferre in my place.. Jag, Sofie , Emma , Sebban, Fredrik , Jonny blandade drinkar och sjöng i kapp till musiken som skrålade ut hur högtalarna. Vi brudar drog vidare till Nina och hennes halloween fest. sjöng ABBA singstar och fick stryk så det bara sjöng om det!

Åkte hem igen till Grabbarna Grus och kopplade även in vårat Singtstar här hemma ( svenska hits och svenska shlager ) det kom ut toner från alla håll och kanter så grannarna trodde nog vi flippa ur här hemma..

Men Mycket trevlig kväll med mycket trevligt sällskap!

ska nu faktiskt ta mig tid o ork att lägga ut lite bilder på FB, 

Kvällens planer - Inte röra mig ur fläcken och vänta på att filmen ska börja kl 9.  




Gott & Blandat!




Peace / M


Kommentarer
Postat av: emelie

halloween utklädnaden o sminket rockas ju.

2009-11-06 @ 23:56:15
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0