Fruktlukt!

Dagen har vartit lugn, tog mig en 40min vilopause  efter frullen..

fick värdens största besvikelse när jag kom ut i köket och insåg att de hårda brödet var S L U T !
inte nog med det, senare på dagen när jag skulle göra några mackor och tänka att fy saatan vad gott med en STORT glas oboy ja då faan var det slut på det med..
men vänta det fortsätter ....
Tänkte att jag skulle poppa popcorn ( som vanligt ) till Filmen nu kl 9.. och hur tror nu denna mening slutar ?
S L U T ! ! !

Vidare hem till mamma, hjälpte Elias med läxorna. fick lite Mormor tid ( det gillas alltid )

Mötet gick bra, fick råd om att förbättra mitt Cv
 ( Jag som trodde att det var värdens bästa ) höhö!

så det ska jag ägna mig åt i morgon,
efter att ha hämtat emma igen och kört henne till Jobbet!

ser faktiskt fram imot en liknade morgon i morgon..
Tända ljus och en goood Frulle . all by my self!




Peace / M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0