Förvirrad!

Åh det e så mycket nu, mycket att inhandla mycket med jul, julklappar och sånnt Crap, 
E just nu inne i en period också som jag vil ha ALLT!
Ny Tv , soffa, kläder .. ja  you name it!

och den kännslan ska ju absolut  alltid komma den månaden som jag INTE har några pengar och mest räkningar,

Beställde dock lite saker häromdagen, lite julstjärnor mm. lite julstämmningsaker  ( vill beställa en omgång till )

*Får väl se om jag har råd att hämta ut det eller ej *

mina doktorbesök och till tandläkaren har inte gjort att det blivit mindre räknigar denna månad häller ! men men...

Inte bara det .. Utan det e mycket planerat nu.

→ Nästa helg - ska det firas med massa alkhol att jag blir hela *piiiip* år! 

→ Helgen efter det - Gbg (informations möte om skolan )och inhanlda lite julklappar och hoppas på en Party outfit.

→ Å helgen efter det - Kryssning ( som jag dock är lite osäker på )

→ Ä ennu en helg efter det - Mat och vinprovning med brudarna hemma hos Emma

jag vill ha , ha , ha , ha , ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0