Feliz cumpleaños!!!

Då var min 23 års dag snart Över!

Sitter och glyser mot sängen som är både lockande och inte!
Lockande för hur otoligt skönt det är att krypa ner i nybäddade duntäcken, men endå så blir timmarna innan dom små faller i hopp ganska långa, så jag sitter och Överväger!

Blev inte så mycket Firande i dag men det var ju det enda vi gjorde i Lördags så det fanns inget till Övers i dag!




Jo då Min KÄRA Mormor och Mamma ville allt mys med mig en stund!

Kaffe och Tårta och mormors speciella nybakta kakor!

ne, nu ska jag allt slänga mig i bingen och Planera hur mitt år som 23 ska se ut och vad jag ska fylla med det!

Nitti Natt!

Peace / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0