E L I A S

Elias Time i dag!



kl 8 i morse dundra han in här, inte en gnutta trött som jag hade hoppats på!
Det var bara att pallra dig upp. Jag fixade lite frulle till oss och tände alla ljus i hela lägenheten för lite morgon mys.
Men shiv fick jag! 
Det  är inte lätt att ha varmblodiga killar runt sig. Mister F e lika dan! Det är FÖR V A R M T !

Jaha , Det var bara att släcka alla! 

Nu ska jag släpa med mig den lilla gossen som sitter fast klistrad framför P2 och gör konstiga läten ner på stan! Tur e väl att tvspel finns, jag har både hunnit checkat Datan och vilat ; ) 

Nu - Banken , HM och Systemet.  

Jag ska peppa inför helgen, dock har inte så många svart på ifall dom ska med, men det har väl aldrig gått någon nööd på mig,

Jag kan klara mig själv, kan gå ut för en kväll ,
komma hem när jag vill.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0