By the way...

Ett huvud utan bekymmer finns bara på en fågelskrämma! 

känslomässigt har denna dag varit skit jobbig, kan inte säta fingret på vad det är men det e mycket som spökar där uppe nu och det är så inutahelvete frustrerande!  

Har hyrt film och fyllt på mina volanger runt magen med Sibylla, så nu är det dax för Johan Falk time igen :)


Mycket Tjat om det lilla huvudet jag har, men det e INTE ok och jag e så trött på att ha skallebank.
Trött på Doktorer som inte vet vad dom gör/eller ska göra..

mesig som jag är snurrar det obehag i huvudet nu , och skulle det bli nå knas.

Så vet ju alla mina nära hur MYCKET jag Älskar er!


Natti natt!

Peace / M


Kommentarer
Postat av: fiffla

te amo mucho mucho mas mi amor!! <3

2009-11-06 @ 00:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0