Att Tacka!

Denna Helg är över och måndag vankas i morgon!

Dock inte vilken Måndag som hällst utan, Måndagen den 23 november, Måndagen jag blir 23 år. Måndagen då det är enda gången ever som pappa är dubbel så gammal som mig!

Detta Firades REÄLT i går!

Det blev Bowling, Tackos, Tårta med tända ljus, FödelsagsSång, Singstar, De Cameron dans, Vanlig dans, bål, Sangria. persenter, partyhattar, Samba och mycket mycket trevligt prat!
Humören värkade vara på topp och det blev helt enkelt en SuperDuper kväll!

Jag är mycket Tacksam och så glad att Ni Var med mig och gjorde min kväll till en av dom bästa ever faktisk!
Tack alla ni!  

Att fylla år är inte så dumt trotts allt :)

Nu ska det bli poppcorn och Movie, sen ska jag lägga mig spänt och försöka somna ( så där som man vara när man var liten ) - Hoppas på lite tårta med ljus och Sång i morgon innan en viss person ska gå till jobbet ; )


Tack igen - Fredik, Emma, Sofia, Lili, Lusineia,Nina, Jessica , Daniel , Mats , Annelie, Jerson , Hampus , Amanda!

Peace / M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0