Att Blogga, Att inte Blogga!

Kvällen är kommen, det e ett faktum, lite med folk ute, mörkt som tusan och jag börjar få ångest över att sova!
Låg vaken till 3 i natt och funderade på den största frågan som alltid rör sig i mitt huvud.
vad ska jag göra med mitt liv ?!

fick ett tips om lediga jobb som reseledare i Thailand, tänkte att jag i alla fall slänger i väg mitt CV, (och Fredriks )
men VAD VILL JAG ?!

jag vill så mycket med endå ingenting...

Just nu / det senaste året har mitt liv sjunkit till 0.. Jag sover bort mitt liv och gör inte ett SKIT utav det,

Jag fyller år på Måndag och jag är redan 23 ? Vart tog alla år vägen ?
eller nja inte så stoor ångest över det men det senaste året är katastrof,
HUR kunde det blev så fel ? Hur kunde jag låta mig själv komma tillbaka till Karlskoga ? ? ?

JO jag vet... Absolut för mister F:s skull. men va faan vi kunde ju ha dragit för sååå länge senn!

Livet springer i väg och man har bara ett liv !

Den stora frågan e ju igentligen vad faan jag bloggar om ? Varför bloggar jag ?

Jag har inget roligt liv att skriva om, jag har inget jobb som folk vill läsa om , inget och då menar jag absolut inget intressant att skriva om längre!
Så varför fortsätta!?

SVAR på min egen fråga : för att det e skönt att skriva av sig och kul att läsa efteråt!

I bland måste man göra allts som finns för att peppa sig själv i svåra tider!


Peace / M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0