Arendal

Japp då var man här då...... ATRENDAL ? hmm dom säger att det ska vara cirkus som Strömstad. men jag vette faaan alltså.
Otroligt Vackert, dra mig på en liten vagn.. Herrgården jag Jobbar på. helt sjukt Lyx. jag trodde jag skulle smälla av i går när jag kom.
Bussresan gick bra, kunde inte somna hur mycket jag en ville, väl i Oslo stod jag ap nervös och väntade på någon som skulle plocka upp mig. jag tänkte mig värkligen in i att jag skulle kliva av bussen och så stod den en man där men en skylt som det stod Matilda Olsson på.. men det gjordet det ikke jag fick leta mig fram till hans FlÄÄchiga bil som jag skulle hoppa in i.
japp Å väl på väg sitter jag som e LIVRÄDD attt åka bil, och kollar på min nya chef som pratar i telefon GASAR på mitt inne i oslo men trafik som Panama, och styr med knät.. de ni.. jag var inte alls rädd jag Lovar...
3 timmar efter var jag här.. delatde lgh med min chef.
05,10 var jag uppe och började jobba kl 6 i morse. Fötterna skriker efter hjälp och ber mig att aldrig mer sätta på mio dom där j*vla klackarna igen,, strumbyxoena kliar och shortan stryper mig,.. min mun vill ha kvar sin percing och vill INTE prata Fint..

slutade kl 3. jaha vad gör man nu då. Inte ett skit, jag ENSAM Mamma. kom och hämta hem mig igen, snälla jag BER!

Det var inte direkt det här jag hade tänkt mig kan jag lova. även att det e bra, det ska jag absolut inte sticka under stolen,. mycket tervligt folk här, chefen verkar vara hel skyst, men som sagt det inte det här jag har tänkt mig vid 22 års Older. (Inget passar mig jag vet ) MEN i alla fall så kan jag vara någon helt annan stanns och göra saker med mitt liv och tjäna pengar sammtidigt, Jag känner att jag inte behöver sitta här själv utråkad bara för att få i hopp lite pengar..

Jag trodde aldrig jag skulle säga det här men jag hade det faan bättre i MÅLÖY!

Oh ja jag e ingen ensam varg, varför vara det, varför vara sj när man kan vara fler ? det undrar jag ? VARFÖR lixom.. ??

En sak till Jag saknar mitt Hjärta så jag döör, fy jag vill inte vara utan dig Fredrik...

eh ta mig i kragen. ryck upp mig. Ta en Cigg vett ja..

Ha det Bra hej..

Mitt Nyvarande Jobb ,, Fint va ? :)


Kommentarer
Postat av: gingerjennifer'

värsta lyxen ju:).. var glad :)

2009-05-14 @ 22:26:21
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0