Try to get Over It!!!

Dax för Midsommar!
vad menas med det. ennu en helg som ska firas med dåligt väder!

Jag är såå trött på dåligt väder. dåliga miner.. 
Jag vill ha possetiv energi i mitt liv. 

Jag ska i alla fall försöka vara den jag vill vara. jag ska ta bilen till mina vänner, till grebbestad fira midsommar i vilket jävla väder som hällst. jag ska vara possetriv. 

Antar att det kommer bli några små/stora bravader så det får väl uppdaderas efter helgen!


I stället för att skriva ett helt A4 till om vad som har hänt sen det sista inlägget så lägger jag ut lite bilder :)


Andos student!

   

en vanlig Lördag

    
    
    

Sorry dimman, ja la ut koretet endå :) ha ha ha ( Fredrik blev inte arg ) ha ha!!

en bakis utflykt :)



   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0