??!!

Ha ha, läste nyss igenom mitt förra inlägg. såg att jag hade missat att skriva lite.
vem skiter inte lite i att jag satt på mig bag jeans och en vanlig tröja lixom ?? det jag ville komma fram till tror jag var att jag vart ju övertalad till att stanna så jag fick stanna kvar mina så "fina " kläder :)

what ever,,

I dag ska "lill syrran" gå på balen.
helt sjukt vad fort det går.. stolt över henne i i alla fall..

Helgen blir det nog sthlm,  ska träffa MIa som jag länge drömt om,. :)
Synd att du inte var hemma Melinda. men det går fler tåg.. :;


ne nu ska jag kl på mig innan emma ringer och frågar vart jag håller hus.
mer finns de inte at skriva i dag,,

I bland undrar jag varför jag överhuvudet taget bloggar om sånnt här skit,.

Är du söt eller ?? :)




Kommentarer
Postat av: emelie

i helgen ska du festa med oss. punkt slut.

2009-06-10 @ 18:24:30
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0