Give me one reson to stay here ?!

Ja vet, jag vet!

jag är så förbannat dålig på att blogga när jag e hemma i sverige. :(
kanske som jag har skrivit förr, finns det inget att blogga om, det händer lixom inget, eller så har jag för mycket att göra så jag hinner inte. tror knappast på den iden men kanske kanske inte! :)

Vädret får mig att må pshykist dåligt, igentligen fattar jag inte hur det påvärkar så otroligt mycket, men på mig är det A eller O.

Fint väder  lika med en pefekt dag,
Dåligt väder lika med en ur usel dag :(

där fick jag pricis svaret på att jag inte ska bo i Sverige eller något liknade land i mitt liv.

en liten början är ju i alla fall , att vi fick oss en lite Present, ska upp i luften igen, Turkiet 31maj.
en Veckan med all in clude , Jag Jessica, Daniel ocg Freddan :)

Har inte förr varit så förtjust att åka till Turkiet, har alltid sakt att det är ett Land jag aldrig kommer att åka till. Lite NEGG så där som man kan vara you know., men nu e Biljetten bokad och klar så Turkiet blir det..
the funniest thing in my life is.......... you never know whats gonna happend. :P

Det kommer Garanterat bli super, drinkar, stranden solen och mina rese polare kommer göra susen :)

ett litet problem bara, JAG KAN FLYGA JAG ÄR INTE RÄDD!!




Kommentarer
Postat av: fia

jag förväntar mej att se dej med samma brillor och frilla som stighelmer när ni tar av!

2009-07-13 @ 00:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0