Bara två dagar kvar :)

Ja då var man på väg igen. i all fall så ser lgh ut på samma vis varge gång jag ska ge mig iväg :) resväskan på golvet halv full, resten på golvet,. en Fredrik som gaaapar om att det är stökigt :) och en Jävla rese feber!  Alltså det är inte att leka med denna gång  :( men men jag har ju varit i luften att antal gånger i mitt liv så varför skulle det inte gå bra denna gång också, ingen slår ju min sista tripp på 34 timmar och 4 landnigar..  så fyra timmar till Turkland borde inte vara något :)

I alla fall Tror inte att jag uppdaderar mer nu innan Fredag.  Så Ha det så himla Gott Och ha det så jävla kul på
                                             PUTTE I PARKEN!



Time For Turkland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0