Hata Målöy!

Jobb jobb jobb!! det har dom senaste dagarna handlat om. i dag var det en ledig dag, men har i alla fall minst 3 dagar framför oss nu. tre dagars 12 timmar!  eller faan jag ska vaska också. hmm ja två dagar blir nog alltså 16 timmar kanske.

skit dag i dag i alla fall. vill inte vara här.  trött på det redan och vi har ca 4 veckor kvar! skönt att få åka hem på dopet i mellan,. dyrt och lång resa men det är det värt!!

måste banta, måste träna, men pallar inte. vill bara ha mat, vill bara ligga framför tv :) ha ha

måste också färga mitt hår. tänkte att jag kanske skulle ljusa upp det lite men jennifer sa som alltid att jag måste gå till en Frisör.. hmm kanske ska trottsa det igen.. för jag vet ju alltid bäst. ha ha. så mringer jag henne sen o frågar hur det kunde ha blivit så feeal. då får jag mig nog ett par välvarda ord ! ha ha...

tyckte att jag behövde liva upp min dag och humör lite med att shoppa lite på hm, behöver ju bikinisar nu ju.. kollade in en i går på hms hemsida som var helt ok, kanske inte den bästa men för det priset helt ok.. skickade efter två sen lite annat smått och gott som behövs..  Fia gjorde det samma, efter att ha beställtl kom vi fram till att vi beställt samma. inte såå kul kanske men men, jag ska nog kolla o fall jag  hittar en annan., vad begär man igentligen när man shoppar på hm...

det som ska fixas nu e ju i alla fall min ovårdade kropp. 22 år och överviktig. ( Madde läs : volanger och tiger ränder! )

i alla fall. vad ska man gör med livet! ??  i dag he ar jag inte lust med något,,
Pappa kom in förut o frågad i fall jag inte skulle dra till England igen ??!! Varför inte.. Vad tycker du Fredrik ? ska vi ??

mina andra planer för framtiden behövs ju endel palanering, och dom kan ju vänta lite... vem vet!!!

panama känns inte längre såååå lockande som det alltid har gjort,. lockande e det ju så klart men inte så så så som jag brukar känna,.. vill att Madde sk såå med, skulle vara såå underbart, eller jennifer. det har vi ju också pratat om.. vill vill sååå mycket!!

eh nu ska jag ta mig ett nudelpaket funderar ifall jag ska gå till afären och shoppa loss :P

ha det bäst... Hörs snart igen.. Puss KRam




Kommentarer
Postat av: Fredrik

Älskling så illa är det väll inte? Saknar dig! Pusss

2009-01-29 @ 20:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0