2008

Du har fått nya kompisar - Absolut, helt uderbara!
Du har varit i ett annat land än Sverige? - oh jaa, några stycken.. Räknas Norge ? ;P
Du har bowlat - helt seriöst, ne inte 08
Du har skolkat - Nopp. ingen skola för mig,..
Du har fått bra betyg i skolan - Nej
Du har varit ledsen - ja det kan man nog påstå..
Du har varit glad -  absolut, helt överlycklig vissa stunder..
Du har druckit alkohol - dum fråga när det gäller mig.. :)
Du har blivit kär - Jag är altid kär i min Älskling
Du har känt dig sviken - ja det händer....
Du har känt att ingen har sett dig - neee inte det..
Du har suttit vid datorn mer än du brukar -  det ha jag nog,, eller hmm jaaa det stämmer nog....
Du har solat solarium  Yes...
Du har badat i havet - Japp det har jag allt!!!
Du har varit på fest - oh jaa..
Du har rökt - to much!
Du har snusat - Njee inte 08 häller...
Du har varit sjuk - Japp, lunginfammation på Madeira :S
Du har spytt mer än på fyllan - räknas bakfyllan ?
Du har bråkat med dina föräldrar - Jaa de kan jag no inte sticka under stolen tyvärr :(
Någon har sagt att du är snygg - Varge dag säger jag det till mig själv :P
Bråkat med din älskling -  Ja vi har ju det :(
Strulat med en främling - mm troligt!!! Nej nej nej....
Bråkat med en från samma kön - jap det har hänt, vi alla har våra duster....
Varit så full att du knappt minns något från den kvällen - det måste ja nog erkänna att det händer i bland :S
Gråtit för att ditt liv är misslyckat - japp!
Pratat i telefon i mer än 1 timme - njaa vet inte det, blir ju så dyrt när man inte e i sverige...eller jooo det åste jag väl ha gjort!!
Kramat någon av samma kön -  Ja!
Kramat någon av motsatt kön - Ja!
Köpt något till en vän - det hoppas jagnog att jag gjort!
Köpt något på ica - Ja..
Gjort illa dig - dum fråga, absolut!
Strulat med någon av motsatt kön - Nej nej...
Strulat med någon av samma kön - japp ;)
Sagt "jag älskar dig" till någon -  ja en hel del:)
Känt att dina kompisar verkligen betyder - Ja , Varje dag!
Sovit en hel dag - nja halv dag i alla fall :)
Blivit besviken - yes,,,,
Ätit mer frukt än vanligt  tror det!
Fått IG - Nej
Älskat någon av hela hjärtat - Mina vänner, familj, freddan! ( oden )

Sex & sånt
har du haft sex? - Ja
med hur många? - the one and only!
ångrat någon av dom? - absolut ett nej.
var du kär i alla? -
är/har du varit en player? - Nopp

Kärlek!
när var din första kyss? jag vet faktiskt inte,..
Hur många seriösa förhållande har du haft? - Bara ett :)
Hur många gånger har du varit riktigt kär? - riktigt kär ? lätt.. en gång,
När kramade du någon senaste? -  I natt!
Saknar du någon speciell nu? - jaa, jag saknar många...
När kysste du någon senaste? -  Innna jag åkte till Norge, räknas fylle pussarna med Fia i går ?
Ångrar du det?- Dont Think so!
är du singel?-  Nopp
när fick du en komplimang senaste? - i natt av en vän på msn!
Har du träffat någon internet person? - Nej!

Kompisar:
Vad skulle du göra om din bästa vän svek dig? - oj, jag skulle ta det väldigt hårt!
Har du flera bästa vänner? - Ja, jag är lyckligt lottad.
Vad heter den som du känt längst, och ännu är kompis med? -  Jennifer Donna delén
Vem av ditt kön känner du minst i din klass? - 
Vad heter din mamma? - Camilla
Har du syskon? - bästasee bröder. 2 st
Är din pappa rik? - du får se det sm du vill :P
Är du de minsta barnet? -  neej... den älsta och det visaste..
Saknar du dina föräldrar någon gång? - ja absolut, dom e det bästa jag har!

TVÅ ALTENATIV - ett svar
Katt eller hund? - Hund!
Fotboll eller innebandy? - Fotboll
Kaffe eller mjölk? - Kaffe
Öl eller cider? - Cider

vad gör du?
Just nu? - skriver detta, bakis och Hungrig!
Om fem minuter?- på väg att handla mat....
Om en timme?-  Ligger i sängen med Fia o kollar på film!!

Kommentarer
Postat av: gingerjennifer'

saknmar dig<3

2009-02-28 @ 12:34:48
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0