Hemma hos Älskade mamma..

Att komma hem till Vintern dyster och ap kallt, nee Fy, som jag sa till Fredrik i telefon förut, vi ska ha ett hus någon annan stanns och bo där på vintern OM inte jag kan få med han bort från tråkiga svergie på heltid.

Det ENDA som håller mig kvar här är du honey! och mina vänner så klart Plus Familj, annars hade jag varit borta, hade jag inte haft er hade jag stannat på Madeira i går, jag hade absolut INTE åkt tillbaka hit, men men vi ska nog hitta en lösning på detta med.

sitter hemma hos min älskade mor, iom att jag sovit hela dagen kan jag inte sova.. :S as jobbigt.kanske ska gå in och hoppa lite på henne, nee kramsas låter bättre men jag tror onte att det skulle vara uppskattat nu. kanske hampus skulle bli glad :) nee tror inte det häller, skönt att ha domnär i alla fall...

I morgon ska jag ju äntligen få träffa mina  Hjärtat    Älskade lilla Fillan, Emma, Madde, Millan och Fredrik.

Jennifer min andra hälft kan jag tyvärr inte träffa inanna jag åker igen, men denna gång e det ju bara två månader.

Inte sofie och Nina häller, men ni e i mina tankar dalinsar!!

Linnsan ska ha ett Stort tack för att du är en sån Toppen Människa,. Mycket glad att du var på Madeira och att du tog dig tid ocg träffa oss några gånger.. :)

Å att Favvossarna Maria och Madde var med gjorde ju inte saken sämre direkt.. :)

mycket nytt roligt folk också.. det gillade jag, dom gillade jag :P

faan vad jag inte ville hem. men samtidig hem till alla. har saknar dig Fredrik  MYCKET!

Madeira is the shit Oh Jag Älskar det!!

bilder mm kommer :)

e i alla fall hemma nu efter en veckas festande på Mad- island igen.  Norge i motrgon eller Fredag, VILL INTE VILL INTE men jag måste väl!

hörs snart igen.

Älskar er alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0