Back in track!

Tillbaka i Målöy igen. Fy satan, vädret känner man ju igen i alla fall. spöregn ocg fönstrerna  håller på att blåsa in. fy.
men men 15 timamars bilfärd. fy jag hatar att åka bil, ( men säg nått jag inte ogillar) ha ha

i alla fall, jag hann i alla fall träffa Fredrik innan jag åkte, mys med mamma freddan och Elias i går, hampan var med en svänga också :)






i alla fall.. jag bakade en jätte fin tårta åt fia lotta :) ha ha ha

dax att sova jobba i morgoon 08.30 fyy..

Glad att jag har min bästis med mig,, hin sitter så sött brevid mig nu och tuggar på godis och skriver på  sin data :)

God natt alla. Älskar er där hemma :)

Puss Kram


Kommentarer
Postat av: stephanie

hej vad jör du din blogg är så fin du kan ju sika mail är hos mamma nu saknar dej

2009-01-16 @ 23:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0