absolut tjutfärdig!

Fortfarande inte bra! Orka!
Orka ligga i sängen här, magen bara skriker för att det gör för ont, men själv jag e ju oerhört rastlös...

blir så jävla sur, jag e faan inget barn längre! jagj e 22 och jag TROR att jag vet själv när jag e sjuk eller inte eller när jag e kapabel till att jobba, Jesus! finns det förresten något att frågasätta? låt mig vara! ( Hane madde läs : let me va!)

fick inte ett sånnt roligt besked nyss, kanske tar 5 bussen hem i dag! får reda på mer om en stund,.  ÄLSKAR DIG!

INGET skulle få mig att stanna i fall det blir som dom tror. inte ens miljoner skulle stoppa mig från att åka hem då...

jag orkar inte mer negativa saker i mitt liv nu,

känns som jag inte kommer att få i hopp pengarna till att resa häller så jag kan väl lika gärna lägga ner det med.!

skit i allt..

ha en bra dag Puss!!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Älskling håll ut jag stötar dig. det kommer bli bra igen... pusss älskar dig!!!

2009-02-04 @ 14:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0