Trötter & Lucia

Ja en Trötter är jag enda ut i finger topparna!
I dag har jag faan legat på soffan och varit halft vid liv! Kroppen är väl inställd på att vara bakfull en dag som denna antar jag, eller så hoppas vi på att det inte är allt så illa och hoppas på att det finns en anna förklaring..

Har inte hänt så mycket sen sist,
en vit helg tog jag mig TROTS att Andreas hade 25 års galaj i går, tog mitt förnuft till fånga och gick dit och hade vatten i mitt glas i stället för det super tilldragna bålen som jag själv var med och fixa iordning!
men tydligen så slutade festen som jag antog och som valnligt, så jag känner att jag missa inget ut över de vanliga i alla fall!!

LUCIA i dag, har dock inte märkt av Lucia firandet ett enda dugg detta år , tycker det e synd, det som ger en lite extra jul kännlsa och lucia tåget som är såå fint ger en lite possetive stämining, Men jag får väl lussa för mister F innan han Pallrar sig upp till jobbet i morgon! 
Det var bättre för , typ när man var liten, då var ju alla sånna här stordagar som jul, lucia, Påsk och födelsedagar så mycket roligare !
man får väl ta och skaffa sig ett gäng ungar för att dom ska bli roliga igen, men man/jag är ju lite ego så jag vill ju ha det så själv ett tag till :) 

Ja ja, nu fick jag ner lite här endå, fast jag kännde att jag inte hade så mycket att plita ner, men va fasiken som om jag brukar ha något vättigt att skriva om , hehe!!




Peace / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0