snooz drottningen!

I dag kära vänner får ni "småkakor" på köpet av en Tidning!
så spring till första affär och inskaffa detta fina erbjudande :) haha!


I alla fall! Trodde jag skulle vara uppe med "Tuppen" i dag, ställde kl på 9, men snoozade till 10,30 :S
( Inte Lika bra )

Men vad tusan, jag är i alla fall uppe nu och har nyss ätit en Finfin frulle, nu ska jag bara bestämma hur jag ska lägga upp min dag! Har lite olika altenatv så denna dag kommer inte att vara svår att fördriva!
Det svåra med i dag komemr vara hur jag ska hitta en ny anledning till Fredrik om varför jag inte ska med o träna i dag häller ; )
I Know, Jag måste börja nu, meeen....

Svidar om nu men maxad Volym på sterion, men några gammla goodingar :
name="allowFullScreen" value="true">

and so much more!




Hörs sen!

Peace / M


Kommentarer
Postat av: Rebecca

hehe men det är väl inte så farligt :P.. jag brukar snooza mycket mer än så :P

2009-12-03 @ 12:05:42
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0