Pepparkakor och Akon!

Yes, Thas my Saturday!
Akon i Örona och Peppakakor i munnen,  kan det bli bätter for now ?
ska snart dock avbryta mitt halleluhja moment med att dra ner till stan och uträtta lite, vidare hem för att städa upp lite (Kanske) och slänga mig i badet för en extrem make over, för i KVÄLL är det dax för en Girlsnight!
Har dock bestämmt mig ennu en nykter helg! en helg totalt utan alkohol , så jäkla skönt i möra :)

Mister utan förnamn har i dag dragit på kryssning! och jag kan lätt stå upp för att jag vart piss OFF!
men i alla fall det e bara han som får lida, ingen annan so bryr sig i slutändan endå! just for the moment som man fint kan utrycka sig kanske! kommer i alla fall inte önska han en kul kväll när det gäller att våra pengar seglas i väg!

Själv ska jag spändera 50 kr på lite smått o gott! Jag är duktig jag!


Tack gode gud att jag har mina vänner, och i dag ska min tanke speciellt gå till Fia Lotta




Peace / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0