Nada Internet!

Fy!
 När man har internet så är det så självklart, man kollar allt på internet, Googel är nog det bästa som någon har kommit på! någon jag också använder mig av mycket meeeer en jag tänker på det! och NU,
nu faan känner jag mig naken utan skiten!
kollade tillock med FB på telefon i går och där gick gränsen, jag som alltid sagt att jag Aldrig kommer att göra det.!
men men shit happens!

så i alla fall, antar att jag inte kommer blogga på ett tag kanske., eller så kommer jag packa med mig datorn och knata hem till mamma!

har tagit ett beslut om att börja plugga nu i jan, hoppas att det är ett bra beslut nu,. jag får väl göra det till ett bra beslut om inte annat!
fick också redan på att jag hade mer betyg en vad jag trodde och att jag tillock med hade VG in vissa ämnen! Whata ? :)

i alla fall, mitt liv knallar på, fast jag jag kanske inte vill det just nu!
ska jag vara ärlig så e det en tid i mitt liv som inte alls är rolig just nu!

men som jag alltid tjatar om, jag får ta och rycka upp mig och göra något possetivt av detta!

Over and out!

Peace / M


Kommentarer
Postat av: fia

du är starkare än någon annan jag känner, så du klarar det här baby! saknar dej så otroligt mycket!! puss

2009-12-17 @ 22:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0