Just Crap!

Redan Söndag!
Inte vilken söndag som hällst häller utan min kära brors födelsedag, det är också bara 4 dagar kvar och då kallad 4 advänt! 
18 Barre blir han i dag, hipp hipp hurra! Heelt sjukt, en anna e 23 han fyllda 18 och den minsta 9 år!
årena kutar förbi en och man hinner INTE med! jisuus!

Dagen har jag spenderat med att sjunga ja må han leva, tjurat för att jag inte fick hjälpa hampus att Öppna hans paket, (hehe ) kollat julklappsaltenativ på stan och tryckt i oss mat på Katrin, Fick in en snitzel på ca 4 kilo typ med stekt potatis, super gott men super mycket!

Gårdagen spenderade jag själv hemma först (super nice ) sjungande i durchen och framför spegeln försökte jag göra nå fina steg som skulle passa in både min stämma och låtvalet på datorn. Lalla sedan runt lite hemma och gjorde mig klar för kvällens girly night!! 

Blev en super duper trevlig  kväll men ost och keks och massa fnitter! Millan o jag intog dansgolvet och visade våra moves inte helt oväntat kanske men .. :) 

I alla fall tack Brudar för en mycket trevlig kväll!

Nu ska jag invänta min bästste Mormor sen ska jag faktiskt Pallra mig hem för lite utanplock, matlagning och soffhäng! 

se ya! 

Peace / M  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0