Ice Ice Baby!

Åh vad fint väder det har varit i dag! Lycka till 1000%!!

Som jag sakt förut så är jag värkligen en person så påvärkas av vädret.
I dag var det tvättstugans dag, MEN Matilda är en mycket flexibel person så jag har hunnit med MASSA tvätt , en tur ut till KO side ,
Fikat med dom bästa , Millan, Emma och Flisan! 
 Hem igen, lagade iordning lite käk och sedan gjorde jag mig i Ording för en Iskall prommenad runt stan men Emma! ( Tack för att du finns, du är Guld Värd! )

Så himla skönt att bara knata runt och prata av sig! det gillas mycket!

Fick mig en tanke när det kalla kröp in under jackan, det var när Fia lotta o jag skulle gå ner till stan och jag drar mig så inutahelvete när jag ska ta ett kort på mig själv! hahaha! 

 Iof är det nog bara du o jag fia som skrattar så tårarna sprutar åt det där men whata fuck!
Ett gott skratt förlänger livet!
och fy satan vad skönt det är att skratta ( jag ska aldrig sluta )

↓ REMEMBER ? ↓




Inte mycket mer har hänt, försöker smida lite ut över det vanliga planer inför helgen!
tror det blir en perfa helg ; )

nu ska jag hjula in i durchen, tvätta håret ( som fredrik tyckte lukta skit ) sen ska jag krypa ner under hans armar och kolla på skit såpor ( som man måste glutta på ibland endå ) 

Ha det Bäst! 

Peace / M 




Kommentarer
Postat av: fia

hahahaha.. det bæsta var ju att jag missade vurpan (mørkt ute du vet) men jag hørde ditt støn nær du fløg i luften.. hahaha.

2009-12-04 @ 20:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0