Happy New Year!

Åh i dag vill jag bara dra något gammalt över mig,
dom sista två nyårerna (hihi) så har jag firat att det ny året har kommit på Madeira!
ett storslaget firande som ingen människa som inte har firat nyår på Madeira förstårs kan tänka sig!
Det är sjukt mäktigt och sjukt kul!
Jag önskar bara att jag kunde få vara där i dag! mer en något annat!
och med mina kära vänner som jag saknar så :)



dock vet jag inte hur jag ska fira det i år!
tanken var säffsen men nu lutar det mer åt MAT hos mormor och en riktig myskväll hos mammi,
 Inte fy skam det häller!
men när man vet att det firas med buller och bång på ett varmare ställe mitt i Atlanten så blir man lite nere av tanken att man inte är där och firar i stället!
Nästa år... då ni :)) ...




I alla fall, Gott nytt år till er ALLA!

Peace / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0