Pic..

En vecka och två dagar sedan!

dax att kanske skriva nått roligt!
Julen är passerad för länge sedan! det känndes nästan som någon blåste i väg den detta år!
när jag fatta att juleafton var över efter all stress var nog i kyrkan vid 11 tiden , då slog det mig att dagen som man har längtat efter ett helt år som barn inte alls var en sådan dag längre och att det helt plötsligt var över utan att man ens hade fattat att det var just denna dag! Hmm...
 
fick direkt ingen mer julkännsla en julsångerna men det funkade ju tydligen endå, dagarna flyter på varken man vill eller inte! snabbare en någonsin måste jag säga!

har som sakt hänt ganska mycket sedan sist så jag tänkte att jag uppdaterar lite med bilder i stället och kommer i kapp!
annars blir det så sjuhelvets mycket att skriva så folk pustar och stönar och lägger ner att läsa efter halva inlägget. ! man vet ju själv hur drygt det är att läsa en meter långt inlägg! ne Fy!

Så enyoj! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0