Dear Santa Claus

Kära Tomte : Här kommer min Önske lista

1. 170 000 kr

och till din förvåning så var det inge mer!
jag vet jag vet,
fast en prisent räcker faktiskt för mig!
jag är gammal nog nu! :)


***************************************'

Såja, då var det gjort!

Nu ska jag ivänta Lili på lite fika. röra mig bort till Sofie Milton, Emma Flisan, Elin och kanske någon mer ? Nina kanske ? Ho knows!
senare vidare till Mamma med lite mat, dricka en kaffe och snacka lite skit innan det är dax att dra hem i min esamhet och göra mig ready för en utekväll med Emms! 

Blev inge ut över det vanliga planer i dag! men vad gör det ?
jag mår bäst med mina vänner, Så jag slååår vad om att jag kommer ha en sjududrans kväll endå!

Måste också ( fast det tar i mot ) Önska min Kärlek en sjukt kul kväll i kväll. det är du Värd till 1000! 

se ya! 

peace / M 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0