Bingo time!

whata Fuck är mina bilder ? hehe , ja ja får leta fram dom igen  och lägga upp dom igen. surt!
men nu ska vi vara possetiva! :)

Bingo lotto time, är just nu mer intreserad av datorn en tv:n och mitt fin fina sällskap, men alldelses snart ska jag logga ut och ängna mig åt spelet, Jag känner på mig att i dag är dagen jag kommer vinna!

och är det inte den dagen ska jag absolut ringa till Lotta ocg fråga vad som gör att jag är en person som aldrig får vinna, jag borde få göra det faktiskt för att jag är en sådan trogen spelare, pluss att jag tycker att hon är fin i håret! :))

eh skit samma, har i alla fall männikor omkring mig som gör mig glad, mamma men all dess färger på pappeljotter i håret och Fredrik med en ölburk fastklistrad i truten..  men lika glad e jag för det,.. :)

Gott nytt år !

Peace / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0