Att tycka och tänka!

Home sweet home.,!

Har varit hos mamma hela dagen och hjälpt henne att bärt saker och kört skräp!
Tryckt donkan med våran lilla Familj ♥

Som sagt, hemma igen, hyrt film och köpt en S T O R påse Godis,

i mitt liv just nu händer inte så mycket så det finns inte så mycket att skriva om! är mest nu förtiden Irreterad ocg frustrerad på mig själv för att jag inte tar tag i mitt liv, att leva så här känns så meningslöst och patetiskt!
Måste komma bort!

Skrev en liten kommetar på FB förut -

OM det är något du inte gillar - Ändra på det! Om du inte kan Ändra på det - ÄNDRA PÅ DIN ATTITYD!

Kan vara ganska svårt alltså, MEN jag tycker att ALLA människor där ute ska tänka på det. Fy satan vad världen och människor skulle vara mer Possetiva, och vad Mycket mer gladare man skulle vara!


Är trött på mycket i dag, men fy faan vad jag HATAR männiksor som enbart gör saker för sig själv och för andra för enbart sin egen vinning! Ursh jag tycker det e totalt katastrofalt och vidrigt!
kan bara inte acceptera det..

Men igentligen så ska jag inte lägga ner energi på att hata sånna människor utan jag tror att dom själv inte mår bra eller får tillbaka med samma medusin på något sätt och vis!
men kan ju inte direkt ha måna vänner , ( som ett Tex )

Eh va faan, det e väl svenskar i ett nötskal!
tur att jag inte klassar mig själv som en typisk svensk då ! ; )
och Tur att jag har mina GALNIGAR! :) ♥

Peace / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0