Äre inte Måndag så blir det!

snozzade lite i dag med, typiskt.. men jag var helt död.

Hade emma brevit mig i sängen Lördag till söndag, vi slutade tjattra 05,00 då vi insåg att det kanske var bätter att prata vidare när vi vaknade!
Emma slog upp sina fina kl 09,00 4 timmars sömn. tankarna slog mig att klubba ner henne med lampan i fönstret men tur som hon hade somnade hon om någon timma. :)

vi eller jag tvingade upp mig ur sängen och trog på mig det första bästa, knöt conversen och stapplade ut ur dörren men emma vid min sida och det enda målet var Pizzeria Amadeus!

Tryckte i oss en kebbabtallrik var i vänta på att flisan skulle anlända. mätta och belåtna gick vi åt varsitt håll.
Jag hamnade på soffan hemma i misters armar, somnade en timma sen begav vi oss till kronis för poppisar och mandriner! en mycket BRA men trött bafylle Söndag!

men Innan Söndag kommer ju faktist Lördag, och vad alla vet ( hoppas jag ) så blir man inte bakfyll utan alkohol.

där efter har ni nog redan räknar ut att det var en kväll med mycket alkohol intag!

En helt Perfekt kväll faktiskt. har inte haft det så bra på Länge! Den enda jag kan Tacka för det är ju min kära vän Emma!  blev statt pizza och hemgång! som sagt helt super!


I alla fall! Måndag i dag! - sökt lite jobb, ska pallra mig bort till emma med hennes bil, till mamma och tjata och dricka kaffe, ska också faktiskt ta mig en långpromenad eller följa med fredrik och träna!

sen ska jag hem och fjäska för det finaste jag har! Har nämligen fått ett jobberbjudande  ( reseledare i Thailand )

igentligen helt fel sida av världen jag vill vara och bo på. men för ett tag skulle de ju faktiskt inte skada!

you never know whats happend!


Peace / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0