Lika Bra!

Nu ska ni får höra och se mina vänner vad som har hänt! :) A big entertaining!!

Fredagen slutade utslagen hemma i sängen men värdens bästa brevid mig efter att ha varit i Örebro. Ätit mat.. små shoppat lite och en riktigt rolig Film!

Lördagen började med stoor shopping till kyl och frys.
Ett års kalas för värdens sötaste skrollunge :) hem och måla läpparna sen var Lördagsklubben på G!
Hfs there we come! 

Med ett tappert försök att hjälpa CO att få det största i skaran lek och bus gänget i sängen så lovade jag dyrt och heligt att hon skulle få väcka mig så fort hon vaknade.. (läs: kl 8 på morgonen ) i mitt fall LÄS: 06,00 , det var i alla fall så det känndes. Tack gud att jag inte har några barn just nu,.. men det roliga är ju att så fort dom små söta inviderna dyker upp så smälter man ju som en solero i solen.  Good dame vad man blir svag :)
så det vara bara att plocka fram kulpåjulpatrullen :) Jag gillart...

I alla fall det blev en Full kväll ( Mormor läs: nykter och städad)

Micket roolig kväll!  Man buger och bockar...

Time for the evidence!!

    
  

********************************************************************************

    
    
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0