Åka eller inte ??

Att dagarna bara springer i väg, kanske för att jag sover bort dagarna eller för att jag har så otroligt mycket att göra..:)
jag röstar på det första altenativet.. ; )

I dag har jag fått två svar på mina mass sökande av jobb. Ena behandlar min ansökan och hör av sig snart. Det andra vill att jag kommer på Intervjy på Fredag redan!

Kanske ska avböja mina planer med min kära sambo och ta med han till Göteborg i stället :)
Typiskt att man får svar först på det jobb man minst vill ha :) men det finns ju alltidnågot att klaga på..  Thats the way it is :)

Ialla fall.

Jag behöver ett jobb nu,. kanske lika bra att dra och visa alla andra vad man går för och fixa ett jobb :)

kick some AS!

Vill sååå Gärna Flytta nu.  Gud vad jag vill!!




Kommentarer
Postat av: emelie

awh gumms då. hoppas du får dig ett jobb du trivs med.

<3

2009-08-27 @ 21:15:39
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0