Utkast: som sagt ...

som sagt sitter vi här i målöy. har inte fått börja jobba en och jag vill nu. jobbigt att bara sitta och vänta.
Har faktiskt varit duktiga och varit ute och gått. i går var vi faktiskt uppe på en berg till. utsikten här e som jag redan skrivit otroligt vackert. 20 min 90 grader uppåt. jag var spyfärdig när jag kom upp. annars e det ok här, Vi Hoppas på en untgång i kväll. ( jag klarar ju i alla fall en )
Förlåt för Piken men jag blir så J*la Förbannad. Fattar inte att man kan kalla sig vän om man erbjuder och tycker det e kul att festa med någon som blir cp och det bara blir illa. jag skulle i alla fall aldrig kalla mig en riktigt vän och absolut skulle jag aldrig säga att jag bryr mig om personen i fråga.. men men det e väl upp till alla människor hur man uppfattar sig som vän och tycker att man ska vara och bete sig som en vän . ???

i alla fall så tog vi några kort när vi var ute första dagen.. :P

Måste också be någon av mina kära hemma skicka ner lite saker till mig,. Böcker har redan läst ut två sen i Tisdags sen vi kom. ha ha så mycket har vi att göra, men det e soft endå. fgast jag vill ju gärna jobba arslet av mig nu. har varit nere i fabriken också. inte alls så illa. det klarar vi lätt. ( vänta bara 6 inlägg så spyr jag säkert på skiten )
Det bästa e att jag aldrig. aldrig någonsinn behöver vara i firren o peta, Oh nej....

** Fia o jag har lite lätt börjat att Planera våran roadtripp **

- skulle vara kanon ifall det kunde slå in, så kan jag åka hem sen med gott samveta och sedan aldrig ångra att jag aldrig gjorde den..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0