???

När allt kommer om kring så vet man faan ingenting, att man igentligen är så jävla ensam men endå alltid folk omkring sig..
man har alla sina vänner och familj men endå så är man egetligen så himla ensam.  man e esamn om sina taknar känslor och tycke. nog att man kan ha någon att diskutera dom med men när man i själva värket sitter där bland massa människor så e det faktiskt bara du som kan höra dina tankar...

någon sa något himla bra i dag.. man kan inte vara trygg i ett förhållade om man inte är trygg i sig sj. men måste älska sig sj först innna man kan älskla någon annan..

jag Orkar inte mer, vart  ska mitt liv ta vägen. vad ska jag gå för väg. vad kommer bli det bästa för mig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0