Elias 8 år



Grattis min Älskade bror på 8 års dagen..  dety är ju iof på Tisdag men då e jag ju inte hemma. och inte häller kanske jag har internet så jag kan skriva Grattis till dig :) Sötnos..

i morgon sitter man på bussen 14 timmars färd mot Målöj.  Jobb Jobb Jobb.  Pengar Pengar Pengar.
 Kommer bli sjukt jobbigt att lämna alla igen. o nu när det e som det e men men.. Fredrik kommer att dö av saknad efter dig. vet inte hur jag ska klara detta men  vi måste ju så... O alla mina Äslakde Vänner, Min Maddis.. Hur ska jag klara mig utan dig så länge igen.,. men vi tar igen det när du flyger med mig till Panama. :P *Klockrent*

Helgen tillbringade jag med My Lover Boy och sedan på lördag kom MARIA * wiwiwi* och Fia hit. Jennifer kom hem och Millan var här.,  Hade nästa alla mina älskligar när då.... Mådde Bra. Singstar vin och utgång., Kanon är det rätta Ordet!  

Har inte träffat Emma så mycket nu efter att Lilla sötnosen har tittat ut, förstår att det är mycket o vill inte tränga mig på..  Men jag finns alltid här för er det vet du min vän. Älskar dig!

ja då får vi se när man skriver här igen. efter lite missuppfatnigar och diskutioner så tänkte jag ta bort bloggen men Millan sa att hon tycker det e bra att jag skriver när jag e borta så hon har koll på läget :) så jag får fortsätta så du blir uppdaterad :P

har i alla fall Lovat Min äslkling att jag ska skicka ett mail varge dag om jag har Internet.

Puss å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0