Saknar dig min Älsklings Maddis :)

Detta inlägg är till dig!
först å främst så saknar jag dig så sjukt mycket pluss att jag äslar dig så klart.
men sen så måste jag bara skriva att DU har värkligen missat något i dag.
NOg för att man e skit ful när man står o jobbar knall gul "Överål " fula skor ett hårnät och sedan en vanlig röd keps på det,. Pluss hanskar,. men i dag var det kantastorf. så tänk dig in i detta nu Madde.. Matilda kommer och ska ta sin storlek på sen Fina gulan "Överloen"  men insåg snabbt att det inte fanns någon i min storlek lvar. allttså fick jag hoppa ner en storlek ha ha ha jag döör redan... i alla fall  så tänk dig mig när jag kommer ut till fabriken så ser jag ut så härr : en kort kanallgul sak som sitter tajt. byxbenen slutar ca runt fotknölen OCH den skär in lite i rumpan.. till detta hade jag ett par låga typ stålhetta skor..  som dock är två storlekar förtora.....och sedan somm sagt ett hårnät och en röt kepps på....... den första jag tänkte på vad du och sed höll jag på att skratta ihjäl mig,. men men det fick gå så så har jag alltså jobbat i 5 timmar i dag...  synd att jag inte har någon kamera.. men jag lovar dig att jag kommer att ta en kort innan denna dit e slut så du får se....

Älskar dig i alla fall O saknar dig jätte mycket. du betyder allt för mig o allt roligt bara försvinner när du inte är i min närvaro....


Puss Hjärtat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0