Målöy!

Framme :)
 busstimmarna gick fort faktiskt, sov dom flästa, här är helt otroligt sjukt vackert. släng dig i väggen Sverige. Trodde alldrig NORGE av alla ställen kunde vara i närheten av detta. men tydligen. kort har redan tagits och bergsklättring :)
har inte börjat jobba en och vet faktiskt inte när det blir men men, detta kan nog bli ganska bra! Måste göra det bra i vilket fall.. Fia o jag har vårt lilla rum vi ska dela på men en varsin säng, 1 jävla gaderob att dela på men vi löste problemet ganska snabbit fast vi trodde att det aldrig skulle funka.

Människorna här värkar absolut helt ok. mer brudar men det e cool :)
 bor 9 personer i ett hus med en toa, kan bli kris på morgonen bara pluss att det nästan bara e tjejer men det fixar sif det med.. :)

Killen som tog i mot oss också klockren e det bästa ordet.. många hade nog kallat han omogen " Väx upp" men han e helt klart min idol redan. Det kallar jag att värkligen leva ut sina drömmar ock skita i " så SKA livet vara" Go for it!! 45 år och Dreds kan jag säga mer....

Saknade efter min älskling är redan stor. men jag hoppas vi klarar detta. vi har ju klarat värre saker kan man säga så jag hoppas att detta också kommer att gå bra, bra men jobbigt. Älskar dig Vännen..

Glad i alla fall att jag är här med Fia. Underbara Fia.. ublåst bara fia barabara.. ha ha  Nej då skojja bara. Älskar dig gumman o jag e gald att det e du och jag!

Saknar alla hemma redan.  Men syns snart...

Älskar er...

Puss Å Kram

Kommentarer
Postat av: ublåsta fia

eh. tack? hahaha

2008-09-10 @ 00:00:33
Postat av: gingerjennifer

hej baby! jag saknar dig: fina kort på felicia:).. hur går de jobbar du nu elle? och med? löve jah

2008-09-13 @ 08:47:49
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0