Lördag kväll efter Jobbet.

fy satan. Lördags morgonen började med att klockan ringde kl 06.00. Jag klev upp lika trött som vanligt och gjorde mn gröt och håda mackor. medans jag satt där och åt och tänkte att snart somnara jag men ansiktet i gröten, kom Milinda ner för att berätta att Björn ( chefen på domstein ) ringde och sa att vi inte alls skulle börja 07.30 utan 12.30. det var Bara att äta upp gröten och lägga sig undertäcket som också fortfarande var varmt :P

som sagt Jobbadede 10 timmar 10 och en halv om man ska vara exakt.  sedan bestämde vi oss för en utgång. Mycket trevligt hade vi. Klockrent gäng e vi här :P alla lika sjuka som en sj. speciellt våra grannar ( Rummet brevid ) sen får jag ju inte glömma Ebba .
 
*att träffa nya människor och få nya vänner är underbart *

Nog för avv ni nog gjorde bort oss när vi kom  hem är ju en annan historia. :) Bilderna är också pricis innan läggdags.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0