Fiskejobb

I bland e det så jävla svårt att skriva. o när man väl tar sig tid o tänker att man ska få ner några rader så hittar jag inga ord, kanske beror på nu att vi inte gjort så mycket annat en att jobba., kan informera om att mina fötter tar livet av mig snart, känner mig som en gammal eller jobbat i högklckat i 7 år..jobb hela veckan har det varit Nice men Pengar. Tidiga mårnar och i går jobbade jag 12 timmar, men som sakt det e flis :P

Måste fråga... vart har alla ni som klagat på fiske jobb varit. alla skriver o säger att det e sååå jävla förjävligt mm. OK jag kanske inte varit här  så länge men tycker faktiskt det e ett ganska skyst jobb. faan jag står ju o lyssnar på min mp3 hela dagarana o diggar med går o röker lite då och då. snackar lite med folk och sedan packar fisk. Ok  jag har en sak att klaga på annars tyckar jag det e cool!!

Camilla hoppas det duger har inte så mycker mer att tillägga iom att det inte hänt något annat,. så nu vet du i alla fall att jag lever och vad jag gör. Möjligvis utgång i helgen :P ska bli göttt. :)

Ha det bäst alla mina vänner,. Saknar er där hemma. Älskar *

Puss Å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0