Att klättra sig Gul o blå.

Det här inlägget skulle handla om att jag stolt stolerade men kort från att Jag Fia och Ebba klättrade upp på toppen av ett bärg här i målöy. Men allt kändes skit när jag av min förvåning ser att det inte är alls lika slätt och lätt att klättra uppför som jag sett här nedifrån huset. :) men vi började att klättra på. livrätt att sätta fötterna på ett ormobo klättrade jag upp. efter att ha kanke kommit halväg upp nån timma sedare så tappar jag kameran bland buskar å ris. å  tror ni att det var lätt att hitta i denna så kallade teräng... Nej nej... men det var ju inte mitt fel. oturen var ju bara att den råkade ligga i min ficka. kunde hända vem om hälst som klättrade där.. men som sagt oturen var ju att just jag hade tagit på mig att bära den. så nu har jag lärt mig en läxa, ska aldrig bära nått som INTE e mitt.... så fråga mig aldrig!

så träningsvärk i bena trött och en kamra mindre så känner jag mig faktiskt lite stolt i alla fall vi har klarat mer en halva bärget..

Ebba kom in o väckte oss nästan nyss. ska o jobba på en annan fabrik här i målöy. Göttan med lite extrajobb. kanke e bra i fremtiden när man inte har några pass eller lediga dagar från vårat orginala jobb..
å nu vet ni vad jag pysslar med lite smått..

Ha det Bäst. Pus Å kRam

** Denna topp Var det ** lovar det e snor högt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0