live it leran it love it!

**' These streets remind me on quicksand when your on it you`ll keep goin` down ans there`s no one to hold on too and there`s no one to pull you out you keep on fallin` and no one can here you callin` so you end up self destructing.
Dark memories of when there was no sunshine
`Cause they sad that I wouldn`t make it, Remember like yesterday
Holdin` on to what God  gave me!
**



Hej alla mina käraste,,

Faan jag har inte fått ner en anda rad här sen öhh ja typ skit länge sedan.
vet inte vad jag ska skriva. Har typ en depp tid tror jag. Börjar sakna allt o alla hemma. Vill Vara med mina vänner NU,
Saknar er som aldrig förr, jag tror man måste vara borta för att värkligen inse vad det är som betyder något i ens liv och vad som får en att må bra, man måste prova på massa saker för att sedan se vad det e som var bäst.  Jag tror jag e alldelses för nyfiken för att bara undra, jag måste veta...  vissa gånger e det skit bra andra gånger totalt botten... för i bland blir det värkligen bara knas och man får leva med sammvetet efteråt. men men.

när man vet att på ett ställe med dom människornna mår jag som bäst. varför ska man då vara så jävöla nyfiken på annat, och söka efter andra saker, Varför kan jag ALDRIG nöja mig,.....

"Måste börja städa upp min egen skit innan jag kan börja med din"

Helgen fyllde ebba år. fest i vårat hus. eb trevlig tillställning men massa folk,. kvällen slutade dock i katastrof och med en telefon som e totalt Trasig.. så nu mina kära vänner så behöver ni inte ringa eller skicka mess för det e toltalförsörd. stackare.....

Ja ja i alla fall. Ni vet alla hemma att jag Älskar er och Saknar er,

Nu hoppas vi bara på att jag får jobba, eller hur Maddi så vi kan åka till varma delar av värden för en tid...

Pusss Å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0