Hemma dag :(

det suger att Banta, jag hatar det endå så behäver jag det värkligen nu... inte en enda Nyårs blåsa kommer att Passa. jag blir galen endå ligger jag här i sängen och proppar in mig rästerna av gårdagens godis. pluss att jag smygtittar på Fias Chipps som ligger här brevid.

 I dag e Matilda Hemma för att jag fick den där jävla saken alla tjejer får en gång i månaden, Pallar inte, Jag ska aldrig föda barn om det gör ondare en Mensvärk :P ha ha *Ångest*
 Har typ legat här sen 07.30 i morse OK jag har sovit några timmar... Pluss att jag typ har laddat upp ca 200 kort på ansiktsboken....  Ha ha.. Thats life.

Fredagen blev fest, inte bara fest utan FESTFEST! Efterfest hos oss. som tydligen jag hade fixat till. efter att jag kom mit hem med alla hoppat uåå på köksborden och vällt det så damsög jag gick till shell åt en hamburgare o sedan hem för att försöka sova. tydligen hade jag ringt Fredde Hundra gånger också men det e en annan historia :P hade fått den infon att vi inte skulle jobba före kl 6 på kvällen på lördagen. kl 11 när jag vaknade som bakfullast o kände att faan vad skönt att få somna om igen skriker Pär,. - Om en och en halv timma e det e jobb. fy faan dom första två timmarna trodde jag att jag skulle dö, men sen var det cool...

Massa kort finns som vanligt,. men dom ligger på faxes och Melindas dator så jag laddar upp dom när dom kommer hem sen :P

Två undrbara tjejer :)  Måste nämnas....

 Så nu är två löften lovade, Banta och INGEN mer alkohol....

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0