22 år ( snart ) Och Bitter,....

Tjabba!

Faan jag e typ depprimerad tror jag,. eller så e jag bara trött. trodde att xdet berodde på att jag var husterikst hungrig förut men nu när jag har ätit en stor tallkrik Tackos så var det inte alls där problemet låg.
Har kollat på Idol men mina Favoriter i huset... Undrar huuuuuur mycket jag kommer sakna våra idol fredagar ihoppträngda i Soffan ??!! Otroligt mycket antar jag. endå tjatar jag bara om att få komma hem nu,, eller i alla fall iväg från Målöy.

men det e ju alltid så, man uppskattar ju allt mer med facit i handen..
 Det vankas i alla fall hemgång, kanske tar bussen på måndag eller så blir det nästa.. Vem vet!!

I alla fall vankas det också Matildas Födelsedag.. faan jag har börjat få ångest också att jag blir så gammal. jag tycket ju nyss jag var 15. the time of my life,, " tolka det hur ni vill"  om man inte blickar tillbak till allt jobbigt som har varit så har det varit sjukt otroligt bra,,  man kunde falla tillbaka i mammas knä och be henne "Fixa" allt... man förväntas inte att vara vuxen ta tag i sina egna problem....

I alla fall.

Jag tror att jag har blivit en anna person.. jag känner typ inte igen mig länger-... ( Oh nej inte till det bättre)
Jag e typ bitter.. jag har alltid varit den personen ( som jag ser m,ig sj ) allt glad . energie till allt aldrig grinig o sur,, ( eller sällan i alla fall. men nu e jag inte så längre,, eller jag e nog så men inte får fram det på något sätt, vet inte varför häller.
en ide kan nog vara att jag inte har mina vänner runt mig så mycket längre,, för vad jag vet så har man människor men possetiv energi och som gör en glad blir man nog det sammma.. GUD vad jag vill Hem......

Vill Vara mig igen................

i alla fall....
Ha en trevlig kväll... så ska jag försöka ha en toppenb Födelsedag UTAN er där hemme ett år till...

Natti Natt...

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0