Time is.......

Tiden är snart kommen att det e Time to go home..!
men inann det så e det a allt några dagar kvar.. Hur ska jag klara det ? jag är värkligen på bristnigsgränsen..
Jag orkar inte bara ligga här... ok ifall jag hade fått jobba, en helt annan sak men nu ligger jag i detta hus 24 timmar. och jag döör snart..

alltså om man blickar tillbaka det senaste året har nästan allt handlat om att säga Hej och Hejdå till folk. man blir ledssen och gland om varannat...

inlägg som hela tiden lyder, dax att åka hem,.. dax att åka.. Vad e rätt å vad e fel igentligen ?

så himla jobbigt att vara borta från dom som betyder mest i bland. eller hela tiden, men när ma vet att dom inte mår bra så är det at få en kniv i hjärtat att veta att man inte kan vara där och hjälpa å stötta...




Många Planer tills jag kommer hem.. Pratar Nu med Berra på msn,, måste bara åka å hälsa på henne. LOve you/ Miss you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0