Äntligen hemma :)

Bubblor i magen.. - Jag e e´hemma :)

det har gått i ett, kommer nog inte sakta ner en häller :) men det gör inget, jag mår bra av att få vara med mina när o kära så jag spinner på ;)

sitter före tillfället i telefonkö till ams. satan vad tråkigt man blir ju inte mer peppad av det när dom säger
- Du har plats 25 i kön...... *Urk*
o sen när man väl kommer fram så har man end¨inte kommit till rätt avdelning, så man blir kopplad.. men men

I alla fall. det e så otroligt skönt att vara hemma. känner hemma suget mer och mer. vill bara ha mitt eget nu, min tryghet känna att här e mitt hem. vet inte om jag pallar att leva i en väska längre,  har gjort det i ett bra tag nu, det har sin charn också men jag som person kanske behöver trygghet fast jag inte tror det.. faan dilemma..

sitter hemma hos madde nu har sussat brevid henne i natt :) så skönt att vara hemma . hemma hos min andra familja också.. :) trivs som fisken i vatten...
absolut nu när lliselott spelar julmusik ock ska komma julstämming sammtidigt som dom bråkar lite glatt om en julstjärna.. :) som jag bara äslkar att vara här... :)

Lördag blir utgång. förfest hos Maddi, ska faktiskt bli kul att gå ut här hemma. träffa gammalt folk mm.

ne ska pallra mig från nätet nu.  ska hem til mina favvosar Flisan och Emms. :)

HA DET GÖTT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0