Dag 2.. fortfarande Sjuk

Idag e jag faan sjuk. har proppat i mig alvedon innan jag ens orkade öppna ögonen. men men man e ju inte mer en människa så sjuk e man ju i bland.  bara så himla drygt. och som jag skrev i mitt förra inlägg. När man e ledig.. :P
skit tråkigt att vara ledig igentligen o jag behöböver värkligen pengarna men men thats life...
man får göra det bästa av situvationen,

vilket man alltid måste göra iof ...

 men vad gör man när man inte vet hur man gör det bäst av situvationen då ?

Jag har ingen aning vart i livet jag är, jag har ingen aning vart livet kommer att ta mig. jag har ingen aning vad som e bäst för mig eller vad jag kommer att må bra utav. jag har ingen aning vem jag är längre eller vad jag vill uppnå, vad jag klarar av!
 Vem e jag ? vad e Matilda Olsson för människa,. vad blir jag glad av ? vad får mig att må bra ?

Flyr jag bara eller gör jag bara något av mitt liv som jag vill göra?

vem säger vad som är rätt ? vad är rätt ?
Hur ska man leva?

absolut efter hur man själv vill leva!! Men Hur faaaaaaaaaaan Vill jag leva då???


Jag vet att jag älskar dig av hela mitt hjärta och kommer alltid att göra.. du är en del av mig. du är en del av mitt liv som alltid kommer att finnas där..  Glöm aldrig det....



Pratade med  Min Älskade mamma på msn nu, Tack du är den bästa som finns.
hon skriver allt så bra till mig, tårarna bara sprutade, Älskar dig min mamma. vad skulle livet vara utan dig.Hur skulle jag ha klarat mig.?

*********************************
camilla says:
Det kommer alltid att vara så i livet,det sunda förnuftet å känslorna kommer alltid att kämpa mot varanndra.Därför måste du tänka på hur du verkligen vill ha det bara kärlek räcker inte.Jag är lessen Mathilda men i bland måste man chansa å hoppa ut från stupet för att vinna något.
Du får aldrig ro i kroppen om du ska göra allt för alla andra..Tänk på dej själv för en gång skull,tyck om dej mathilda....Jag finns alltid här för dej GLÖMM int det
Var rädd om dej det finns bara en av dej.Älskar dej så mycket massor av kramar 
*******************************************************************************************************************





Kommentarer
Postat av: Maria

Tycker nog att du ska lyssna på din lilla mamma ja =)

2008-11-05 @ 22:26:18
URL: http://maiina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0