Oh Very Young

Hejsan.
tillbaka i Panama city, " Aburrido"
Men men här måste man väl också vara i bland,hemlängtan tränger sig på mer o mer, kanske inte e så konstigt iom att jag inte sett SOL på tre veckor och den sista veckan bara massa regn,. så ingen behöver vara avundsjuk på vädret i alla fall. men endå e det bara helt underbartv att vara här, miljön människorna. helt fantastiskt.
inte så mycket har hänt faktiskt,  håller mest till i Farallon, dricker o har det almämt skönt fram för havet. .
Saknar alla hemma. inklusive min Älskling som inte tror att jag bryr sig om honom längre.

Min Mamma är otroligt efterlängtad kan jag lova. The one and Only. Nothing can
compars to you.

  

Mer kort kommer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0